Nu är handen min...

Nej så mycket packat har det inte blivit idag. Men Tomas har satt ihop kartongerna. Så nu står det 3 stycken kartong-torn i vårat vardagsrum. Inte så fint...

På stan hade vi det supermysigt. Tog en lunch på thai. Spanade lite på rean. Hittade ett par panelgardiner i beige och naturfärgat med lite mönster för halva priset som jag köpte. Köpte även en vit smyckeshand. Som jag har letat efter en sånn. De har varit slut på Åhléns tidigare, men nu hittade jag dem och skrek på Jenny (som hade gått för att kolla gardiner) så det ekade i hela butiken. Självklart fick handen följa med hem. Men det är inte nån idé att packa upp den....

                                                   

Köpte även en lotion från Ldbs limited edition Pink Gold. Alltså den luktar så gott att jag inte bara kunde motstå den. Hur fräsch som helst. Dessutom är det lite shimmer i den....

Har även hunnit med att storhandla på Maxi. Det var välbehövligt!!!!




I cd-spelaren just nu: Håkan Hellströms senaste. Sommar eller vaddå????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0