Tomas nya kläder

Idag efter jobbet drog jag med min kära sambo in till stan. Jag bestämde att han MÅSTE köpa lite nya kläder. Vi har inte direkt lika stort klädkonto om man säger så. Tomas handlar en gång om året, jag handlar.....två gånger i veckan typ... I alla fall så blev det en tenniströja, två t-shirts och en massa nya boxers. Sen orkade han inte mer och ville cykla hem. Trots att jag proppsade på att vi skulle gå in i skoaffären med. Men så långt ville han inte sträcka sig.

Vi hade faktiskt lite andra ärenden med. Vi skulle köpa dop-present då vi ska på dop i Göteborg på lördag. Dessutom var jag tvungen att fixa födelsedagspresent till min lillebror som fyller år på fredag. (Hrm... Känner jag nån mer som fyller på fredag? Kan det vara jag själv möjligtvis?!?)

Nu har vi käkat och båda blev spymätta. Tomas blev så mätt att han inte ens orkar plocka i ordning i köket. Jag låtsas som att jag inte ser det. "Jag ska inte, jag ska inte, jag ska inte" är ett mantra som upprepas i mitt huvud just nu. Jag ska fan inte gå ut och plocka iordning om det så ska stå där till torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0