Alcazar-Åsa

Hatar inte alla när man får anonyma sms?? Igår fick jag ett. Eller i alla fall stod det ingen avsändare, jag har inte numret i min telefonbok i mobilen, och när jag sökte på hitta.se (självklart gjorde jag det!!) så hittar jag ingen ägare till numret där heller. Vem fan är det som har skickat till mig? Om denna personen läser bloggen kan du väl ge dig till känna. För om du känner mig så vet du åxå att jag är grymt nyfiken av mig ;)

Följande text stod i messet och jag citerar:

"Fan åsa är du med i alcazar? ;-) riktigt bra framförande på lets dance. Ha en bra helg. :-)"

Nu måste jag liksom dementera. Jag är INTE med i alcazar. Vem är du som tror detta?? Skulle jag vara lik den blonda tjejen då eller?? Skulle inte tro att jag är det. Men jag får väl känna mig smickrad haha...


                                         image537

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0