Ny mascara och nya böcker

Nu är jag tillbaka från stan! Vilket underbart väder (ja, jag vet att jag tjatar!!). Invigde faktiskt min vårjacka idag. Det var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara. Rotade även fram mina converse, så jag kände mig riktigt vårig!!

Om jag köpte nått i stan? Ja...Alltså... Jag köpte en ny mascara. Världens bästa, även om jag var lite skeptisk i början. Men den är verkligen bra, Max Factors Masterpiece Max. Jag som använder så mycket mascara varje dag måste köpa ny varje månad. Senså var det så att den var på erbjudande på HM och då kunde jag faktiskt inte stå emot. Fick betala 129, mot i vanliga fall då den kostar 160 kr ordinarie pris.


                                                      


Shoppade även två nya pocketböcker av Mari Jungstedt. Jag ska jobba i helgen och ibland på helgerna är det skitlugnt så då kan man ha en bok att läsa emellanåt. Dessa två blev det....

                             image528                    image529

Tyvärr kommer det inte bli så att jag läser hennes böcker i ordning då jag råkade börja i "fel ände" och har läst ut de två som kommer efter dessa. Men jag gillar hennes böcker så jag struntar i att det inte blir i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0