Dax att fixa matlåda

                                      image575

Hur inspirerande är det att ställa sig och göra en matlåda till jobbet klockan 9 på morgonen? Näe just det. Inte så inspirerande. Men jag jobbar kväll denna veckan (eller bara två dagar, i morgon jobbar jag tidigt och sen är jag ledig torsdag, fredag!!!!) och då kan det ju vara bra att ha nått att äta. Jag är så himlans trött på alla sallader man kan köpa i diverse butiker och hämtmatsställen. Igår blev det lax, quinoa och en sallad. Idag får det bli kyckling, quinoa och sallad. Jag har hört att det är bra med variation. Sen är det ju skitbra om man vill spara en slant, att ha med sigmatlåda till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0