Födelsedagsbjudning

                                       image585

Jag fyller snart år. Och i år har det bestämts att kalaset ska hållas hemma hos mig (eftersom vi snart flyttar från lägenheten). Annars brukar kalaset alltid vara hemma hos mamma och pappa, eftersom min lilla bror fyller år på samma dag som jag. Jag har nu kollat runt lite på nätet om vad jag ska bjuda på när jag fyller år och jag tror att det blir italiensk smörgåstårta. Den ser så himla god ut. Verkar inte så svår att göra heller.

Kommentarer
Postat av: Helena

Finne en italiensk i vår kokbok oxå! Supergod!!

(Varning, du kommer få smörgåstårta den 7:e oxå. :-) )

2008-05-25 @ 20:39:12
Postat av: Åsa

Inga problem. Vi gillar smörgåstårta både tomas och jag! Ska spana in receptet i vår kokbok åxå! Längtar tills vi ses!!

2008-05-26 @ 19:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0