Städdag + viktighetsmöte

Idag är jag ledig. Och som ni vet så betyder ledig dag = städa den förbannade lägenheten. Inte för att jag tycker att det är kul precis, utan mest för att jag måste. Det har inte varit någon ordning här på ett bra tag. Eftersom jag var i Piteå förra veckan orkade jag inte bry mig. Men idag har det putsats och fejats och nu känns det riktigt bra. Jag älskar ju som ni vet, när det är nystädat.





I eftermiddag ska jag in till stan och möta upp Tomas. Han har bokat in ett möte på ett försäkringsbolag. Allvarligt stuff inför husköpet. Jag måste därför leta fram alla mina försäkringspapper och liknande och ta med mig. Det är bara att börja leta i min stora låda, efter nått sånt papper. (det är vid sånna här tillfällen som jag önskar att jag hade mer ordning på mina viktighetspapper än att bara köpa en stor IKEA-box och vräka ner dem i. Men hey, det kändes som en bra lösning då.....)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin dag !

:o)

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-27 @ 10:56:36
Postat av: Åsa

Tack så mycket!! Detsamma!!

2008-05-27 @ 15:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0