Vad blir det för mat?

                                        image580


Kom hem från turen på IKEA och tänkte i mitt stilla sinne att kanske kanske har Tomas förberett nån mat... Han var ju trots allt hemma tidigare än mig. Men icke.. Han har legat och kollat  på teve. Tänkte annars att jag kan utnyttja att jag inte mår så bra, men det verkar inte funka det heller... Frågade vad han ville ha / om han kan fixa nått att äta. Svaret blev fiskpinnar. Ehhh... Låt mig tänka, jag tror jag hoppar över detta delikata erbjudande av mosade och malda fiskrester panerade i färgämnesgult ströbröd. Yuk! Näe, det får bli en klassiker vid det här laget, lax med quinoa. Snabbt, enkelt och gott.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej söta Åsa!

Ville bara säga att jag tycker så synd om dig med ditt stackars öga! Hoppas du känner dig bättre snart så får vi hålla tummarna för att de inte kommer tillbaka igen!

Kramar Sofie

2008-05-13 @ 22:42:55
URL: http://fuldans.devote.se/
Postat av: Helena

Åsa, du gräver din grav. Tips från coachen: gemensamt överenskommen matlista på kylskåpet och laga maten varannan dag. Och du, fiskpinnar går bra ibland med.. blink blink

Kram! H

2008-05-14 @ 09:10:54
Postat av: Åsa

Sofie: Tack!! Det är lite bättre, men det var ingen rolig historia. Tack för att du tänker på mig!! Kramar

Helena: Jag vet.. Det är bara.... Så svårt. Själv menar han att det blir bättre när vi flyttar. Vi får väl se... Kramar

2008-05-14 @ 18:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0