Hejdå PS2

                    



Eftersom vi hade sjukt mycket räkningar den här månaden fick jag för mig att kränga några stuff som jag haft liggandes hemma och som aldrig används. Hey, lite extra pengar i kassan är ju inte helt fel. Därför la jag ut mitt Playstation 2 (slim) till försäljning på Blocket igår. Och det, mina vänner, dröjde inte många minuter förräns första samtalet kom, och sen har det ringt och ringt och ringt. Jag har knappt kunnat jobba idag. Nu var det en tjej här och köpte det. La ut det för 700. Folk har varit som galna det har varit 18 som har ringt, tre som messat och 24 mail!!!! Jag tror att jag var för billig, men skit samma!! Det var skönt att bli av med det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0