Jag har en ny cykel

Vart har jag varit dom senaste dagarna? Kanske ute och cyklat på min sprillans nya cykel. En grön PILEN med 5 växlar. En riktig tantcykel. Hur härlig som helst!! Med en sadel som knarrar sådär härligt. Jag känner mig som en äkta tant när jag far fram på vägarna.

Vad har annars hänt då? Jo tack, det har varit ganska mycket på jobbet. Ett visst tv-program har inte gjort det hela enklare om man säger så. Men vad fan, jag gillar ju utmaningar och det kan man verkligen säga att det varit. Däremot har jag inte riktigt varit mig själv på kvällarna så jag har mest suttit vid tvn och glott, eller läst böcker skrivna av min nya stjärna Anna Jansson. Varför har jag inte upptäckt hennes böcker tidigare för? Det var först när TV4 började sända serien på tisdagkvällar som jag fick upp ögonen för hennes böcker!! Allltså inte så mycket tid framför datorn och bloggandet med andra ord. Men det blir så ibland!!

Till "min" bästa Natalie, ett personal message:
Natalie, jag saknar dig jättemycket!! Det gör alla här. Jag trodde absolut inte att det skulle kännas så deppigt och jobbigt som det gjorde. Jag saknar dig. Det gör vi alla här. Det kommer inte att bli sig likt utan dig. Jag gjorde fel på min timrapport... Ingen som kunde rätta, var tvungen att komma på det själv. Det skulle aldrig hänt om du var kvar ;)
  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0