Just another list

1. VAD HETER DU?
Åsa

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Inga byxor idag, men ett par svarta "kalasbyxor" (kommer ni ihåg att man alltid sa det när man var liten?!) pryder mina ben.

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Massa babbel från allt och alla.

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Städade, gick en promenad och kollade på Bonde söker fru. Japp!! Allt på samma kväll!

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Hrm... en ruta choklad faktiskt.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Regn, löv som snöar från träden och blåst.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Tomas

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Inte en aning...

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Absolut ;)

10. HUR MÅR DU IDAG?
Bara fint, tackar som undrar!!

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Cola light. Fast jag har mer och mer gått över till Pepsi max för kolsyran håller bättre där...

12. VILKEN ÄR DIN ALKOHOLHALTIGA FAVORITDRYCK?
Ett glas vitt..

13. FAVORITSPORT?
Sport? Jag hatar sport. Får man säga tävlingsdans?

14. HÅRFÄRG?
Blond

15. ÖGONFÄRG?
Blå

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
2 stycken bröder som är 25 och 19

18. FAVORITMÅNAD?
Juli (fast jag gillar december med.. Alla ljus och allt julmys..)

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Rallybrudar på bio, Satc-filmen hemma.

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
lördagar

22.FAVORITHOBBY?
Hänga på internet eller fixa hemma

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Nej, det tycker jag inte att jag är.

24. FAVORITMUSIK?
Radiodängor

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Svårt val....

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA
Vem som helst får gärna kopiera listan och skriva svar!!

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
.....

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
......

32. HUR BOR DU?
I ett hus

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Mest chiclitt

Fråga 34 verkar vara borta...

35. FAVORITSPEL?
vet inte...

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nej

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej

38. ÄR DU ROMANTISK?
Ja det tycker jag nog att jag är..

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Yes!

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
........

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jobba, jobba, jooooobba. Käka tacos, decka i soffan och kolla Idol.

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
12:53. pip.

Okej, Jenny, hoppas att det är ok att jag svarade på listan här istället ;). Alla andra, feel free to kopiera och svara på listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0