Schemalagt

Tomas och jag har upprättat ett schema. Det låter kanske lite B, men det är fan skitbra. Nu får vi massa grejer gjorda och vi sitter inte bara framför datorn/tvn och hänger. Jag har fått mer engeri och vi mår båda mycket bättre av detta. Det är så bra att jag faktiskt nästan måste tipsa lite om det. Nu har vi bestämda dagar då vi hjälps åt att städa. Vi har bestämt att vi ska ut och gå ett antal dagar i veckan, vi ska hitta på nått/umgås nån kväll i veckan.

Så nu har jag fått ändra lite i schemat för idag skulle vi egentligen städat, men det fick vi göra igår för ikväll får jag middagsbesök. Bästaste Ida kommer hem till mig på middag ikväll! Ska bli så mysigt att ses. Var länge sen nu!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter toppenbra, vad duktiga ni är!



Glöm inte boka in lite lösgodis i soffan oxå bara

:-)



Kram H

2008-10-30 @ 19:55:25
Postat av: sara.

heej! allt bra? kolla gärna in min blogg och lämna gärna en eller två kommentarer;)

ha en trevlig kväll!

2008-10-30 @ 20:00:23
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0