Snygghet, vill ha-kaklet och biobesök

Låg och zappade lite framför TVn igår och hamnade framför SVT 1 och nått program om dansband, såg bara en stund och det jag såg. Herre min Gud, jag tror jag är kär? Var det någon mer än jag som spanade in han sångaren i Scotts? Jamen jag menar, halva Sveriges befolkning måste ju vara kära i honom?!?! Vilket sug i blicken, jag håller verkligen med den kvinnliga domaren. Oh my God!

                    
    Jamen ta och spana in den blonda killen i mitten då! Det är han jag menar! Vad tycks??!?!

Men men, nog tjatat om snygga och handsom killar. Igår var vi ju på förhandsvisning av polishuset. Spanade in arresten. Hoppas att man aldrig mer kommer att få se den. Huset var sjukt stort och vi gick vilse flera gånger. Vi tappade till och med bort Tomas pappa på tredje våningen och vi hittade knappt dit. Det bjöds på grillad korv och dricka och det var riktiga poliser som grillade korven. Sen fanns det några andra poliser som stod och spände sig vid sina polismotorcyklar och såg sjukt coola ut!

Efter polishusvisningen ville Tomas visa mig Bauhaus (!). Ja alltså, det är ju en av hans favvisaffärer och sist han var där stannade han i tre timmar och pluggade sortiment. Det var skitbra nu för Tomas hittade överallt och jag behövde inte vara rädd för att vi skulle gå vilse i den stooooora affären. Vi kollade på kakel till köket och jag förälskade mig såklart i ett mycket opraktiskt med VÄLDIGT snyggt kakel för endast 995 kronor kvadraten. Tomas satte typ i halsen när jag deklarerade att det var det kaklet jag ville ha. Nu har jag inte ens kunnat tänka på nått annat. Även om jag vet att det är opraktiskt då ytan på det inte vad lackad och jag vet att det kan bli fläckar på det.....

                                   
Idag ska vi och hälsa på några vänner som flyttat till hus. Och i kväll ska vi på bio med mamma och pappa. Mamma hade bokat 4 biljetter till Rallybrudar och nu ringde hon och undrade om vi ville hänga på. Klart vi ville. Jag har inte hört så mycket om filmen så jag vet inte vad den handlar om men bio är ju aldrig fel.

Förövrigt så har min egen handy man fixat till vår diskmaskin så att den funkar nu. Jag hörde någon mumla nått om nått tömningsrelä men jag är inte helt säker. Hur som helst så går den klockrent igen och det känns väldigt bra!!!

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag är oxå kär. =)

2008-10-19 @ 20:59:50
Postat av: Åsa

Ja han har ju onekligen det där suget i blicken som alla pratar om hihi!!

2008-10-20 @ 10:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0