Stela stjärnor

                  


Är det bara jag som tycker att Stjärnor på is är..... lite tråkig lördagsunderhållning? Jag vet inte, men det känns lite som att det aldrig blir någon fart. Inte som Let´s Dance precis. Kanske är det för att de just är på is, och att de känner sig rädda för att trilla eller nått, vad vet jag, men det känns liksom lite stelt måste jag säga. Den enda som är duktig är ju han som vunnit Idol tidigare. Kan det bero på att han är gammal hockeyspelare??

I alla fall, som ni förstår så tillbringade jag lördagskvällen framför Tvn. Det var helt okej att vara helt ensam en lördagskväll och bara kolla tv. Dock vågade jag inte sitta i vardagsrummet med våra stora fönster utan stängde in mig i vårt lilla gästrum och kollade. Det kan ha med en händelse som inträffade för några helger sen att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0