Sunday morning

Godmorgon! Igår var vi på födelsedagskalas hela dagen lång hos min bror i Växjö. Han fyllde nämligen 25 år i fredags. De bjöd på god mat (som i och för sig mamma lagat) och tårta. Var inte hemma förrän åtta så då fanns det inte så mycket mer att göra än att sätta sig i soffan och spana in Stjärnor på is. Vad roliga en del såg ut. Lite väl stela, men okej, jag fattar det. Det är inte lätt att kasa omkring på is och göra konster om man aldrig ens haft på sig skridskor innan.

Idag är jag uppe tidigt. Kan ändå inte sova. Det är skitkallt här hemma, och sen blåser det jättemycket ute. Nästan storm. Jag har tänkt mig en storstädning idag. Hur kul är det att spendera en söndag med att städa?? Men men, har inte så mycket val, ska nämligen ha en liten bjudning i veckan som kommer och då vill man ju såklart att det ska vara fint här hemma. Några av tjejerna har inte varit här än heller!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0