Att använda ett luftgevär

Ibland är det bra att fundera över vad man säger innan man säger nått. Här har ni två klockrena exempel på vad som INTE bör sägas.

Jag: Nu behöver jag hjälp!! Vi kom ju överens om att vi skulle städa och fixa här idag! Gå upp nu och sluta ligg i sängen, klockan är faktiskt elva!!

Tomas: Ring Poolia.

Det kändes nästan lite som att jag kunde tagit luftgeväret Tomas fick i födelsedagspresent och bara hotat lite, lite, och kanske siktat på några väl valda delar för att få upp slöisen.

Nästa kommentar:

Jag visar bilden på mig från jobbet, som jag faktiskt är ganska nöjd med....

Tomas: Tycker du att du ser bra ut där eller? Du ser ju ut som en tant. Typ 50 eller nått.. Hahhahahaaa!!

Det kändes lite igen som att jag skulle kunnat ta fram det där luftgeväret om jag bara visste vart ammunitionen finns. Men den har han väl såklart gömt väl.

Han ligger inte på plus just nu, om man säger så!!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha var han på tethumör? :P

2008-09-15 @ 20:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0