Har du tråkigt??

Är det någon mer än jag som har upptäckt den sjukt roliga sidan yearbookyourself.com?? Vi satt på jobbet och kollade och jag trodde att jag skulle dö av skratt. Vi letade fram några kort på några som jobbar på jobbet och så klippte vi in dem och oj, vad de blev snygga. Vi nöjde oss inte bara med att själva se på dem utan vi mailade även runt dem så att andra skulle få se, vilket kanske inte uppskattades av precis alla......

. Så okej, håll tillgodo, här är jag anno 1990!

                                   

Kommentarer
Postat av: sofie

Ha gud vad roligt! Det där måste jag bara prova sen! Hoppas allt är bra i huset!



Kramar

2008-09-18 @ 11:52:49
URL: http://fuldans.devote.se/
Postat av: Åsa

Ja det måste du, för det är sjukt roligt!!!

2008-09-18 @ 15:53:01
Postat av: Becca

Hoho! Det är precis så här ja kommer ihåg dig från lågstadietiden! Vilken flashback ;)

2008-09-19 @ 13:54:57
URL: http://beccalicious.blogg.se/
Postat av: Åsa

hahaha!! Ja det stämmer, jag hade ju typ sån lugg när vi gick på mellanstadiet!! Det är en sjukt kul sida, du måste gå in och testa!!!! Då kanske du hittar dig själv a la 1990 med hihi!!!

2008-09-20 @ 09:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0