Jag har en ny klocka nu!!!

Nu är jag hemma från stan och har käkat lite lunch.

Jag fick klockan utbytt till en annan klocka! Den här gången valde jag en snarlik klocka, typ som min Jetset (som jag numera då inte har kvar) fast i "metall" istället för plast. Får verkligen hoppas att den här håller. Som tur är hade jag försäkring på den förra klockan. Tjejen i butiken undrade om jag ville ha det på denna med och det tog jag. Man kan ju aldrig veta om denna håller heller. Är jag våldsam med mina klockor eller har jag bara haft en extrem otur???

Nu ska jag plocka och fixa och "pynta" lite. Mina kronor från Jotex har kommit. Senså var Tomas och jag på Konstnatten på Ölands skördefest igår, och jag köpte en massa pumpor så jag tänkte arrangera dem på nått snyggt sätt. Lite lagom höstigt sådär.

Dessutom är jag inte klar med mitt garderobsprojekt än heller så jag har att göra. Om jag inte hinner klart idag får jag väl fortsätta i morgon, för vid 15 kommer bästaste Cissi hit för en promenad. Vad glad jag blev när hon ringde och frågade om jag ville med ut en sväng!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0