Jag har vunnit!!!

Vinden har vänt! Turen är med mig! Igår anmälde jag mig till en tävling på Käthes blogg. Och guess what? Jo jag vann!! Ett par strumpbyxor från Falke. Man skulle skriva en liten kommentar, och det gjorde jag! Jag blev superförvånad när jag gick in på Käthes blogg idag och såg att det var jag som vunnit. Och glad förstås. Jag som aldrig brukar vinna nått!!

Först får jag en kamera och sen vinner jag ett par strumpbyxor!!! Nu får vi bara hoppas att jag får mina soffor sålda i morgon då det ska komma en tjej och kolla på dem så är lyckan total. (det vore underbart att bli av med dem innan festen på lördag med).

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis till vinsten! Jag har utmanat dig på min blogg:)



Kramar

2008-09-03 @ 20:27:47
URL: http://fuldans.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0