Min nya drog

Näe, detta blev verkligen en superslacker-söndag. Och jag som hade så himlans höga ambitioner för den här dagen!! Vart har den tagit vägen lixom? Tomas var ute igår, så han är dessutom bakis. Själv har jag tittat på Tv och styleroom-knarkat, vilket är min nya drog för tillfället. Jag brukade hänga där mycket förrut men i och med flytten blev det ett välbehövligt uppbrott från sidan, men nu är jag nere i träsket igen och kan inte hålla mig därifrån. Jag vill åxå ha!!!!!

Dessa längtar jag alldeles extra mycket efter efter att ha tagit min dagliga dos. Kan det vara så att de redan är påväg hem?


                                


Finns att köpa på Jotex. (som faktiskt har en del guldkorn, även om det är mycket skräp med som jag aldrig skulle låta komma in i mitt hem.)

UPDATE:
Nu när jag kollar på inlägget ser det inte klokt ut med grejerna brevid varandra. Givetvis har jag heller inte tänkt att ha dem bredvid. De ska inte ens vara i samma rum!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0