Min rosa kamera

                
 

Igår blev jag arg!! När vi äntligen har fått igång vårt internet och kommer ut på nätet, vad är det första vi får se då? Jo att telia har ett erbjudande just nu att de som tecknar sig får en digitalkamera på köpet! Jag blev såklart skitsur och har stört mig på detta i flera dagar. Igår vart jag så sur över detta att jag ringde till telia och berättade hela historien om internet som inte levererats, modem som glömt skickas, telefoner det varit fel på och så vidare och vips så är jag en digitalkamera rikare!! Tjejen som jag pratade med sa att de hemskt gärna vill ha nöjda kunder så hon skulle ordna en kamera till mig!!

Tack telia för bra service!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Heja Åsa!!



Kram H

2008-09-02 @ 20:36:01
Postat av: Åsa

Tack!!!

2008-09-03 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0