Skrämd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                       

Igår höll jag bokstavligen på att dö av skräck. Där sitter jag och har dunat ner mig i soffan med mitt fredagsgodis och glor på tvn klockan halvelva. Och så rätt som det är knackar det på våra stora fönster i vardagsrummet (bör tillägga att jag sitter med ryggen mot fönstrena). Jag höll på att sätta en colaflaska i halsen av rädsla, det är knappt att jag vågar vända mig om, men när jag gör det så ser jag två kompisar till Tomas och mig stå där och le med varsin öl i handen!!!!! De hade fått för sig att ta en promenad och se hur vi bor. Så de fick såklart komma in. De hade med sig öl till Tomas med, men han var ju inte hemma för han är i skogen.

Det kändes inte så kul att gå och lägga sig ensam igår. Det kändes som att alla stod utanför och tittade på mig. Usch, och jag som inte ens brukar bli rädd så här.

Tack J & A för att ni skrämde mig så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0