Trasigt, sönder och förstört!

Verkligen underbart att vakna upp på morgonen, gå upp, in i köket för att fixa frukost och upptäcka att frysen har gått sönder!! Grrr!!!! Tur som fan att vi har en gammal frysbox stående i garaget. Det var bara ut med det som gick att räddas där och sen slänga resten. Tomas har kollat lite på den, men den är ganska gammal, sen huset byggdes så jag gissar att den har gjort sitt, blir väl till att köpa nytt nu...

Nästa punkt. Slänger in en tvätt och börjar stryka lite. Upptäcker att maskinen låter VÄLDIGT konstigt. Den liksom dunkar och låter på ett jättelustigt sätt! Fuck!!! Nu är den åxå paj! Jag hade råkat glömma tömma fickorna på ett par jeans, tror jag. Så lite småmynt hade trillat ut. Och enligt min händige sambo så har de haft sönder maskinen.. *suck* *dubbelsuck*.

Inte bara detta, när Tomas drar fram torkskåpet upptäcker han att tapeten bakom har släppt av värmen. Detta måste åxå åtgärdas snarast så att det inte kommer in fukt.

Vad är det som händer? Håller allt vi äger och har på att gå sönder? Vilken jäkla skitsöndag!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad trist och jobbigt!!



Ang tvättmaskinen, om det är trumman finns risk att det går över självrisken glöm inte att då är det värt att anmäla till försäkringsbolaget (det var det för oss).



Kram!

2008-09-29 @ 09:14:32
Postat av: Åsa

Åh! Tack för tipset. Vi får verkligen hoppas att Tomas kunde fixa felet. Det känns så surt att allt har gått sönder på en och samma gång!! Kramar

2008-09-29 @ 09:40:10
Postat av: Becca

Näe, era stackare!

precis vad man önskar när man flyttar till nytt å inte alls har några extra utgifter över huvud taget...

Hoppas ni fixar det å att kalaset inte blir alltför dyrt!!

Kramar!

2008-09-29 @ 16:18:14
URL: http://beccalicious.blogg.se/
Postat av: Åsa

Mhm.. Det känns inte så kul att allt bara går sönder hela tiden. Jag sätter nu mitt hopp till min händige sambo och hoppas att han kan laga nått utav det som gått sönder :( Hoppas att allt är bra med dig! Kram

2008-09-29 @ 16:35:04
Postat av: Sofie

Men fy så trist! Så typiskt att såna saker händer på samma gång! Skönt att du har en händig sambo i alla fall!



Kramisar!

2008-09-30 @ 23:00:22
URL: http://fuldans.devote.se
Postat av: Nattis

Hej vännen!



Hoppas allt är bra!!?? Och att du alla fall saknar mig lite på jobber =). Surfade lite på blocket idag och kom och tänka på dig. Soffan kanske skulle vara av intresse!!?? s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/18367347.htm?ca=18s



Ha det så bra



Många kramar

Nattis

2008-10-01 @ 18:17:13
Postat av: Helena

F*N



VÅR tvättmaskin har också gett sig, fjärde gången!!!!



snyft

2008-10-02 @ 10:03:12
Postat av: åsa

Sofie: Ja det känns verkligen skittrist, men det som är bra är att frysen hoppat igång igen... Kramar



Natalie: Jag saknar dig skitmycket!!! Det känns tomt utan dig. Jag trodde inte att det skulle vara sååå jobbigt när du slutade som jag kände! Jag måste absolut gå in och spana på soffan!!



Helena: Aj då. Vilken otur! Hoppas att ni har nån garanti på den! Den är ju inte alls gammal, fast den får väl kämpa rätt rejält ;)??

2008-10-02 @ 11:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0