trötta söndag

Här sitter jag framför datorn och ser lite hängig ut. Usch, det har inte blivit mycket sömn på senaste tiden. I natt somnade jag halvtre och vaknade vid sju. Men festen igår blev mycket lyckad! Tomas fick en massa fina presenter, bland annat ett luftgevär, massa grejer till trädgården, en borrmaskin, en brevlåda + lite annat! Maten upskattades åxå och sådant är ju alltid tacksamt!

Framåt kvällen så åkte duken av vårt fina bord, och sen fram med pingisracketarna för en pingisturnering... Ja, allså vi hade dukat långbord med Tomas gamla pingisbord som har stått i garaget. Det var jättebra för det fick plats hur många som helst runt det. Sen var det många av herrarna som blev sugna på en turnering efter några öl. Men tack gode gud, så har han flyttat ut det i garaget nu igen!

Om en stund kommer min mormor + morfar och min farmor + farfar hit på fika. De vill åxå gratulera Tomas, men jag kände att det inte riktigt var läge för dem att delta i festligheterna igår så de får komma idag istället. Som tur är blev det en hel tårta över, så jag behöver inte fixa nått fika!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för att vi fick bo hos er!! T hade tur som hittade dig och vice versa. Ni är underbara, kram!

2008-09-07 @ 23:26:17
Postat av: Åsa

Ni är så välkomna att bo här när ni vill!! Bara att känna sig som hemma! Kanske inte så svårt ;)! Vad gullig du är! Detsamma! Kramar

2008-09-08 @ 17:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0