Utmaning

Jag har blivit utmanad! Självklart antar jag utmaningen. This is me:

Namn: Åsa
Född:1981
Bor: I Kalma´...
Längd: 166 låååånga centimeter.. Not..
Hårfärg: Fuskblond med en utväxt som kommer försvinna på tisdag!!!!
Ögonfärg: Blågrå, förutom när jag har Irit då är de totalröda..
Familj: Min kära mor och far. Mina två bröder med tillhörande flickvänner samt en sambo som jag delar ett hus med.
Äter: Tacos
Dricker: Cola Light
Favoritmärken: Jaa... Jag brukar handla på Gina Tricot och HM. Jag är inte så märkesberoende....
Festar: På Harrys såklart, var annars??
Älskar: Mycket, bland annat min sambo, lösgodis och veckotidningar.
Önskar dig: En härlig resa, att Tomas 30-årsfest ska bli lyckad och att jag får en sodastreamer i inflyttningspresent av mamma.
Vad faller du för hos en kille/tjej: Sättet att vara, det får före utseende.
Bästa vänner: Jag har så många vänner som bryr sig om mig och som jag bryr mig om. Ni vet vilka ni är och jag älskar er alla.
Röker du: ?? Har väl hänt på en och annan fest nån gång att ett bloss tagits...
Använder du droger: Räknas beroende av cola light??
Parfym: Tommy Hilfigher, DreamGirl
Favoritstad: Inte en aning faktiskt
Mobil: Nokia N 73
Tv: Vet inte, den är inte min, men jag har en liten JVC som står i gästrummet just nu. Den hade jag när jag bodde hemma och det är den enda tvn jag ägt.
Lyssnar på: Just nu soundtracket till Mamma Mia
Bästa konsert: Ähhh.. Jag är inte så mycket för konserter. Men ett svenskt band som jag sett live många gånger är Melody Club, och vi älskar dem varje gång!!! (eller hur, Camilla ;)
Vad ska du göra härnäst i ditt liv: Laga mat åt min late sambo som gick och la sig.....

Jag utmanar Jennie & Anna och Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0