Utmaning nr 1

Jag har blivit utmanad av Nhea. Här kommer mina svar:

Först reglerna:
Välj ut 4 personer som du vill ska svara, och utmana dem sedan i deras bloggar.
Be dem läsa din, och låt personen som har utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

1. Vilken mat äter du ofta?
Vad som helst som är en variant av Tacos. Dessutom är parmaskinka en stor favvis.


2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror på vad det är för kalas, ibland hjälper jag till, ibland passar det sig inte att det är 10 pers i köket så då brukar jag hålla mig undan. 

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Har inte så mycket val mer än att sitta vid vår gamla stationära dator inne på kontorsrummet.

4. Köper du ofta triss?
När jag får en ingivelse att köpa. Det händer dock inte så ofta faktiskt. Jag vinner ändå aldrig nått...

5. Vilken land eller stad har varit din bästa semester?
Vet inte, jag gillar mest skidsemester och då har jag mest varit i de svenska fjällen.

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på? 
Helt klart Kanal 5.

7. Vilket är ditt favoritvin:  
Ehhh... Trots att jag är med i vinlotteri är jag ingen finsmakare. Det mesta som är vitt dricker jag.

Nästa utmaning svarar jag på senare för nu får jag besök. Vi ska ha movienight. Då talar jag åxå om vilka jag utmanar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0