Utmaning nr 2

Okej, dax för utmaning nr 2. Det blev lite stressigt igår när jag fick besök mitt i allt skrivande. Här är mina svar:

Fem saker i min frys:
♥ Vitlöksbröd
Frysta örter i massor, bla persilja, dill, gräslök
Köttfärs
Leilas "allt för mycket choklad"kakor som ingen vill äta.
Kycklingfileér

Fem saker i min(a) garderob(er):
Koftor
Jeans
Kjolar
Skor (har en garderob full med bara skor i tvättstugan, har köpt smart förvaring på ikea och inrett garderoben med)
Toppar, toppar och toppar i massor

Fem saker i min bil: (Ja.... Nu äger jag ju inte direkt bilen utan den är mest Tomas och förbannat välstädad, men några saker har vi ju..)
Skogsstövlar
Varningstriangel
CD-skivor
Filt
Ficklampa

Fem saker i min handväska:
Neccessär med 100 läppglans
Huvudvärkstabletter
 Paraply
Kalender
Busstidstabell (behövs nu när jag flyttat ut till förorten och får förlita mig på lokalbussarna, även kallade vitlöksexpressen.......)

Okej, då ska vi se vilka jag utmanar på dessa... Det får bli systrarna Larsen, Jennie med hockeklubborna, och bästa Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0