Vad blir det för mat?

               

Skickade iväg Tomas till affären för ett tag sen. Tyckte det var dax för honom att vakna till lite. (det kan ju hända att han varit lite bakis och skais idag hihi...) Håller på att fixa till kvällens middag. Idag blir det fläskfilé gratinerad med ädelost och smörstekta (nyplockade) kantareller som vi fick av Tomas mamma igår. Jag får se hur combon ädelost + kantareller blir, jag är lite tveksam men man måste ju testa. Och Tomas har lovat mig att han kommer att äta kantareller trots att han inte alls är särskilt förtjust i svamp. Vi får väl se hur det går......

Trevlig söndagkväll ♥

Kommentarer
Postat av: Nhea

Snacka om Ädelostfrossa hihi, hur blev kombon? Bör den testas?



Kramis

2008-09-22 @ 15:14:58
URL: http://nheas.blogg.se/
Postat av: åsa

hihi... Ja jag har åxå märkt av den! Maten blev supergod så jag kan verkligen rekommendera kantareller + ädelost. Ädelost har verkligen blivit trendigt i matlagning! Kram

2008-09-22 @ 16:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0