Släktmiddag

                     



Ytterligare en dag med sol. Det här kan absolut bli en bra vana!

Igår hjälpte jag Tomas att tapetsera. Det gick bra och vi bråkade inte en endast gång! Vi satte en liten vägg och ska förhoppningsvis fortsätta ikväll. Jag har sagt till Tomas att det måste MÅSTE vara klart till Valborgsmässoafton för då ordnar jag ett litet grillpartaj! Han har lovat mig att det kommer att vara klart tills dess och jag tror honom!!

Idag ska jag åka med hela familjen på en släktsammankomst hos min kusin i Karlskrona. Hans nya lägenhet ska inspekteras och middag ska intagas. Ska bli kul. Tomas stannar dock hemma då han har fullt upp.

Än är inte påskfirandet över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0