Dax att rensa i skåpen

Hemkommen från stan. Har vilat mina trötta fötter. Gick in i badrummet och började gräva runt i ett badrumsskåp. Det slutade med att jag rensade ur en hel ICA-kasse med gammalt smink, tomma burkar och flaskor, tomma hårspraysburkar och trasiga smycken och juveler inköpta på typ HM och Glitter för 100 år sen. Varför är man så dålig på att kasta tomma skönhetsbrylar för? Hittade ett nästan tomt läppglans som säkert är sen jag bodde i stockholm. Fy så äckligt. Varför sparar jag på sånt? Nu ligger det i alla fall i soptunnan och skåpen är urtorkade och rena.

Blev en aningens lite shopping idag. Köpte två nya, svarta kuddar till vardagsrummet och en ny lampskärm. Nu när vi har svart matta är det en del grejer som måste bytas ut. Köpte lite nytt smink med, mascara (Max factors false lash) puder från Max factor, ögonskugga (muffin från Makeupstore) och ny kajal, åxå den MUS. 

Lunchade på thai as always. Gäller att passa på när inte T är med eftersom han inte gillar varken thai eller kina. Lite trist, men så är det. 

Den här lördagskvällen kommer att spenderas hemma. Det var superlänge sen vi var hemma en lördagkväll så det ska bli ganska skönt. Ville att Tomas skulle hyra Män som hatar kvinnor men han har inte dykt upp från skogen än så det är nog försent, alla ex är säkert redan uthyrda...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0