Det blev inte riktigt som jag tänkt mig...

                   


Näe, det blir liksom aldrig som på bilden. Gav mig ju som sagt på att baka moccacupcakes. Upptäckte att jag inte hade  muffins-formar så jag fick ta formar av metall istället, muffinsen blev mer som kladdkaka i konsistensen tycker jag, men det kanske ska vara så? Sen var det supersvårt att spritsa frostingen fint och tillslut upptäckte jag att de strösselhjärtan jag trodde att jag hade var slut. Ringde Tomas för att han skulle köpa på vägen hem men då kommer han hem med vanligt strössel istället. Aja, det går väl det med. Hoppas att de är goda i alla fall....

Nu, dax att göra sig iordning inför kräftskivan!

Kommentarer
Postat av: Helena

Förlåt Åsa, men nej, det ser inte ut som på bilden.... :D

Dock var de säkert JÄTTEGODA om jag känner dig rätt.

2009-08-23 @ 23:00:43
Postat av: Åsa

Haha, nej jag vet, men de var goda ändå ;-)

2009-08-24 @ 16:57:00
Postat av: Nhea

Hahaha så söta muffinsen blev. Som en lite bajskorv on top ;-)

& JÄTTEGRATTIS till förlovningen! Att du lyckats få tag i en karl som är kalr nog att fria! Lovely! Snygga ringar har nästan en likadan på mitt vänstra ringfinger, men än har han inte friat.

Pöss

2009-08-27 @ 19:21:08
Postat av: Anonym

Haha! Jag veeet muffinsen ser ut som en bajskorv. Tack snälla. Ja äntligen efter 5 år blev jag friad till. Du får tjata i det tysta så att säga så kommer det nog fram ett frieri hihi. Kram

2009-08-28 @ 19:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0