fredag

Men snälla nån. Jag måste verkligen få mer datortid. Jag hinner knappt aldrig uppdatera. I förrgår var vi på kalas hela kvällen hos farmor och farfar. Det bjöds på egenrökta flundror och det är verkligen sjukt gott alltså! Vi har städat och plockat här hemma för att få det fint inför helgen. Idag ser det ut som oklahomabombaren varit hemma hos oss eller nått. Fasen, varför kan man aldrig hålla det cleant längre än 3 minuter?

Just nu väntar jag på att fredagskäket ska bli klart. Tomas och jag har haft diskussion om huruvida vi ska åka till sommarstugan ikväll eller i morgon. Jag röstade på imorgon så imorgon it is. Det blir för stressigt att packa och fixa som en galning. Nej tack en fredagkväll. Vi åker imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0