Godmorgon lördag

               


Godmorgon.

Uppe tidigt idag då Tomas väckarklocka skrek ut att nu är det morgon för nu ska han till skogen. Så han drog på sig skogsjackan och stack. Själv sitter jag kvar här hemma med en härlig lördagsfrukost (har hittat ett supergott GI-bröd på MAXI som de bakar själva. Trodde inte att det fanns...) och sen ska jag ta bussen in till stan och möta upp två av dom allra allra bästa för en fika och lite skvaller.

Eventuell shopping kan åxå skrivas upp på listan. Jag har nämligen inkasserat oväntade stålar. Slängde ut min gamla mobil på blocket i onsdags, tänkte att det är bättre det än att den ligger och skräpar här hemma. Och herre vad folk ringde, som galningar. Det kom en kille och mötte upp mig utanför jobbet i torsdags och köpte den utan att ens öppna kartongen och kolla om det var nån mobil i. Skulle lika gärna kunnat lagt i en sten och sålt den... Verkar som om jag hade en populär gammal nalle... I alla fall, skönt med oväntade extrapengar. Alltid välkommet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0