Kräftskivan

Godmorgon. God förmiddag.

Oj vilken kväll. Vad kul det var att hänga med grannarna. Kul att träffa alla på samma gång! Vi gick inte in förrän efter 2 när det blev skitkallt. Någon konstaterade att det endast var 8 (!) grader ute då. Men jag hade varit inne tidigare under kvällen och hämtat två filtar som jag virat in mig så jag frös inte jättemycket. I ett mycket svagt ögonblick råkade Tomas lova bort sig till grannen mitt emot som ska bygga ut "men om du behöver nån hjälp är det bara att säga till så kan jag komma å snickra" "ja för fan, tackar, jag säger till". Som om inte T har fullt upp med tre hus redan. Nej då, ett till blir precis lagom! Haha!

Idag får bli en slappardag. Jag ska nog svänga förbi mamma och hämta ett gammalt bord som jag har spanat in mig på. Pappa är helt överlycklig över att bli av med lite grejer så jag fick mer än gärna plocka med det hem. Faktiskt så var det pappas idé att jag skulle ta det och det var verkligen en toppenidé så jag har väntat hela veckan på en lucka för att kunna hämta det. Tur att det bara blev en halv flaska vin igår så jag är körklar idag. Värre med T som ville åka till sommarstugan och fixa men tog en snaps för mycket igår. Han ska nog inte köra på hela dagen hihi. Och eftersom jag tycker att vi har fullt upp här hemma tänker jag inte köra till sommarstugan så han får stanna hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0