Lite allvar och lite glatt

Från det ena till det andra så måste jag tipsa om några bloggar som jag läser dagligen. De är helt skilda och den ena är mycket munter och delar med sig av lantliga inredningstips som är to die for om man gillar lantligt (hade jag haft ett stort hus med tillhörande bondgård hade jag definitivt satsat shabby chic! Läs inredningsfruns blogg här.

De andra bloggarna har en helt annan betoning och gör att man inte känner sig särskilt väl till mods. Hur kan detta öde drabba någon som endast är 23?? Ibland är livet för jävligt. Jag beundrar Malin av hela mitt hjärta!! Läs Malins blogg här och läs hennes mans blogg här. Han skriver om hur det är att leva med någon som har en allvarlig sjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0