Mej går det inte att lura så lätt...

Kom hem och öppnade fakturan från vår TV-leverantör. Vadnu? En höjning på utbudet som inte verkar rimlig!! Ringer upp företaget och kollar och ojdå, mycket riktigt har de råkat debitera oss för halva augusti igen, som vi redan betalat i slutet av juli. Jaha, men kan ni kreditera då? Jag gav mig inte förräns de plockade bort avgiften. Jag ska fasiken inte betala dubbelt alltså. Killen tyckte nog jag var dum, det handlar ju inte om astronomiska summor men rätt ska ändå vara rätt. Tänk om det är fler som fått såhär med dubbelbetalning, fatta vad företaget drar in pengar från folk som inte har en aning om vad de betalar för. Gaaahh! Det hela gjordes inte bättre av att jag har ont i halsen. Igen. När ska jag nånsin bli bra, känns som jag varit förkyld ungefär hela 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0