"omg, jag tror jag dör snart"

Inte många timmar vid datorn, solen skiner och jag jobbar.

Igår var jag och bästaste Jenny på RixFM-festivalen i stan. Spanade in folk, förfasades över hur 14-åringar ser ut idag (kortare kjolar får man verkligen leta efter), åt glass och lyssnade på musik. När festivalen var slut på Stortorget gick sprang vi till ett annat torg där Scotts uppträdde, jag drog i Jenny och hade henne i släptåg hela vägen genom allt folket.
Ni vet väl att jag har en crush på Henrik, sångaren i bandet? I alla fall. Vi knäppte kort som galningar och Jenny och en annan tjej peppade mig som fan att vi måste ju ta en bild med Henrik.... Så vi gick bakom scenen när det var paus och väntade in honom, och där kommer han i den vitaste skjorta jag sett och med ett stort leende. Jenny slet tag i mig och tvingade mig med på bilden tillsammans med henne och Henrik "men ställ er närmre nu och lägg armen om Åsa!!!". Ohhh herregud, jag trodde jag skulle dö. Musiken skiter jag i, det är inte alls min stil. Men ögonen, leendet. Hahhahaa. Stackars Tomas. Det är inte så att han är utmanövrerad eller så men titta måste man ju få! Tog även en bild på mig vid bussen hahha! 

Sommarens kanske roligaste kväll!

Nu väntar vi gäster. Ska käka pizza, umgås och sitta på altanen och dricka barcardi breezer. Det är jag värd efter den här veckan!

/ Åsa stalker nr 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0