Rent hus

                       



Vart kom inspirationen ifrån? Idag bara kände jag att det här går inte. Jag måste putsa alla fönster på vårt hus och jag måste göra det NU så jag ut med skrapa och svamp och tvättade rent samtliga fönster. Nu ser man helt plötsligt ut igen. Hur har jag kunnat låta det gå så långt? Varenda gång det kommit hem nån så har jag liksom ursäktat de smutsiga fönstrena istället för att ta tag i dem. Men nu så. Nu skiner och glittrar de!!

I eftermiddag har jag bara slappat. Läst en tidning och tagit det lugnt. Tomas är på fotboll, Kalmar FF - Elfsborg. Vet inte hur det har gått men sist jag hörde stod det 2-1 till FF.

Tomas mamma har varit här och plockat av våra vinbär. "Skandal att vi inte använder dem". Tydligen utlovades det en flaska saft. Jag tar gärna emot saft om jag slipper plocka bären och koka saften men dricka den, det kan jag göra.

Nu soffan igen och ladda batterierna för en fullspäckad arbetsvecka med nya arbetsuppgifter. Ska bli spännande och lärorikt. Jag ser fram emot morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0