tisdag.

Okej, tisdag och jag vet inte riktigt vad som hände med måndagen.. Jobb såklart och sen hem, fixa käk och sen iväg på en "hälsa-på-föräldrar-tripp-med-bilen-som-jag-inte-åkt-på-evighet-för-att-tomas-bestämt-att-den-ska-bo-i-garaget". Hem till Tomas föräldrar på fika och för att droppa av några grejer som vi hade hemma och sen till mina föräldrar för att spana på ett staket som pappa byggt under semestern. Mamma blev överlycklig. Gissar på att jag är hemma alldeles för sällan. Idag har jag (såklart) jobbat, fixat käk, bakat och nu har jag landat framför datorn. Shit vilket tråkigt liv man kan leva ibland.

Därför avslutar jag med några bilder från torsdagens stalking. Håll till godo. Det är verkligen inte varje dag jag lägger upp bilder i bloggen!! God damn it, han e snygg alltså!!!

           

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0