Veckan som gått

Som vanligt rusar veckorna bara förbi en och man hinner inte med nånting. Idag är det till exempel redan fredag. Igår var vi i alla fall på IKEA och köpte en hylla till klädgarderoben i hallen som vi kan ha skor och väskor (mina) på så de slipper ligga slängda huller om buller på golvet. Så skönt att äntligen få lite struktur där inne. Vi köpte även ny matta till vardagsrummet. En svart. Vi har tidgare haft en brun och jag har hakat upp mig på att hela inredningen i vardagsrummet har måst kretsat runt den jäkla mattan och det enda vi kunnat haft till är naturfärger. Nu kan jag äntigen ha grått, svart och vitt i vardagsrummet.

Ikväll blir det Tacos, film och mys i soffan. Vi har hyrt senaste Wallander och nu sitter jag bara och väntar på att Tomas ska komma hem. Ute regnar det så det ska bli mysigt att krypa upp i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0