Färdigshoppat

Åh, är bara hemma och vänder typ. Har fixat de sista julklapparna bland 3 miljoner människor. Åkte förbi Citygross och handlade lite men egentligen fattar jag inte varför jag åkte dit för jag gillar inte den affären. För stor och bara massa konstiga grossiststorlekar på varorna. Men det känns skönt att ha handlat klart. Har även hunnit med att slå in dem. Snart ska jag iväg in till stan och hämta Tomas. Han har jobbat idag och han fick snällt sätta sig på bussen i morse då jag behövde bilen idag....

Men Gud!! Kollade precis ut för jag hörde en smäll. En bil körde rakt in i en snöhög här utanför i korsningen. Han kom nog lite för fort i sluttningen ner till vägen. Hahah! Det ser för roligt ut, gubben tar sig ingen stans. Man kanske ska gå ut och hjälpa honom att knuffa på? Näe fasen, är man så dum att man kör som en idiot när det är blötsnö ute får man skylla sig själv alltså!!

Ikväll blir det lilla julafton hemma hos mamma och pappa med nykokt julskinka och familjehäng. Vi har en tradition den 23 december och den bryter man inte så lätt.

Ha en underbar kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Nhea

GOD JUL! Kramar

2009-12-23 @ 18:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0