Fredag

Jobbade bara till 14:30 idag. Så skönt att sluta lite tidigare. Tog en promenad till Tomas jobb och hämtade bilen. Åkte till MAXI för att handla. Det hade ungefär 3 miljoner andra människor också tänkt göra exakt samtidigt som mig så det var ganska trångt. Men jag fick i alla fall med mig några flaskor julmust och en liten julskinka hem. I morgon ska det griljeras!!

Åkte hem för att lassa ur och så in till stan igen för att plocka upp Tomas och åka och hämta en julgran som vi skulle få gratis. Och eftersom jag bor med århundradets mest ekonomiska människa så är det ju klaaaaaaart att man ska passa påååååå när man får en GRATIS, HELT FRI, KOSTAR INGA SOM HELST PENGAR-gran! Sagt och gjort, släppte av Tomas i farten som hoppade ut och trängde sig fram med alla andra för att hugga en gran. Tyvärr fick han inte tag på någon av de åtråvärda kungsgranarna så det fick bli en vanlig gran i år igen trots att jag önskat mig en kungsgran.... Skitsamma. Den var gratis och vi har sparat 300 spänn.

Släppte av Tomas vid jobbet igen då de har jobbfest ikväll (means fri wiskey i mängder till alla som vill ha... Inte så kul att få hem en askalas sambo runt halvtre i natt...) och sen vidare hem. Själv skulle jag träffat en vän men jag kände att tiden inte riktigt fanns där så jag fick ställa in. Och det är inte ofta som jag ställer in, men ibland måste man tänka på sig själv.

Ikväll ska jag bara hänga i soffan och se hur det gick för bönderna. Ska bli spännande och se om det blivit nån löve mellan något av paren. Men det tror jag nog. Hon Thilde och han Stefan har ju helt klart sett ganska kära ut alltså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0