Vem vinner ikväll?

Usch. Jag har trott att alla som fått knasiga åkommor av den där sprutan har bluffat och ÖVERDRIVIT big time. Men icke. Det visade sig vara sanningens ord. Jag har haft så ont i armen att jag inte kunnat lyfta den och igår var jag såååååå trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. jag kände mig frusen och stel och jag käkade panodil hela dagen.

Ikväll blir det IDOL-final och junkfood. Och eftersom Tomas beställer pizza får det bli det. Och inte vilken som helst utan från stället vi brukade köpa från när vi bodde i lägenheten. Nostalgi. Jag måste handla ett par grejer samtidigt och det ligger en ICA bredvid så det passar bra. Även om det är på helt andra sidan stan... I morgon ska jag nämligen baka och göra julgodis. Jag längtar faktiskt lite.

I onsdags hade vi vårt årliga julmys med vinlotteriet. Istället för vin hade alla köpt en julklapp. Sen lottade vi ut så att alla fick med sig en julklapp hem. Jag fick en fin skål med chokladgodis i.

Hoppas på en underbar fredagkväll med rätt vinnare ikväll. Vem vinner och vem kommer 2a? Oftast lyckas väl 2an bättre än 1an i alla fall. Förutom förra året. Ingen vet vart Alice tagit vägen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0