Belysning

                         
         
Vad tror ni om den här lampan? Har sett den på en hel del inredningsbloggar och på Styleroom.se. Lampskärmen ser förstås lite gles ut så den ska definitivt bytas mot någon bättre. Den har en svart, kromad fot och den är inte i plast, jag har känt på den. Men ni kan inte fatta vart den kommer ifrån och det helt otroliga priset, lampan finns nämligen att köpa på Classe O för 198 riksdaler!! Jag är såld. Kan det vara så att den redan finns i min ägo och att jag planerar att ha den i köksfönstret när renoveringen (som jag typ tjatar om i varenda inlägg) är klar.... Hrm.. Ja så kan det faktiskt vara...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fuuuuulllllll

2009-02-03 @ 21:59:34
Postat av: Jasmin

Hemsk

2009-02-03 @ 22:00:56
Postat av: Nhea

Är den svart, brun eller i brons? Den ser hur som helt underbar ut & känns som att den är som klippt och skuren i mitt vardagsrumsfönster... Hm... Den gamla ärvda oljelampan får sig nog en kick därbak -here I come Classe O!

2009-02-03 @ 22:08:07
URL: http://nheas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja smaken är ju som sagt delad.. Alla kan inte tycka om allt...



Nhea: Den är svart. Den ser lite konstig ut på bilden men den är finare i verkligheten!!

2009-02-04 @ 11:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0