Vem fan är Markus Krunegård?

Näe, jag förstår mig verkligen inte på svåra musikaliska projekt. Eller artister som höjs till skyarna på nån kreddig gala som ingen har hört talas som. Svåra artisten med en "hit" man aldrig hört. Typ, vem fan är Markus Krunegård och hans jäkla vampyr? På jobbet snackas det konstiga bandnamn och hit och dit och jag fattar ingenting. Idag ska man minsann inte lyssna på det som spelas på radion. Näe, det ska vara svårlyssnat och man ska inte fatta ett skit. Vad heter hon den där bruden som tar så många priser, Anna Ternheim menar jag. Vart spelas hennes musik? Inte där jag lyssnar i alla fall.

Kalla mig mainstream. Jag vet att jag inte har nån svår musiksmak. Jag sväljer det mesta som är trallvänligt, melodifestivalaktigt och som är en hit. Där har ni mig. Jag har ingen ovanligt svår smak jag är inte extraordinär. Jag är radio och jag älskar den här. Hur kan man inte????


           

Kommentarer
Postat av: sofie

Det är jobbigt med människor som ska lyssna på massa "svår" musik bara för att vara annorlunda och speciella! Om man kollar på mina playlists på datorn så skulle man kunna tro att jag är schizofren, det är en salig blandning av Metallica, pojkband, house, Kenny Rogers och Dolly Parton:) Bara jobbigt att försöka vara kreddig med sin musiksmak:)

Kramar

2009-02-23 @ 15:18:47
URL: http://fuldans.devote.se/
Postat av: Åsa

Skönt att veta att det finns fler som jag som lyssnar på "vanlig" musik och inte den där svåra, knasiga musiken som ändå ingen fattar!!! kramar

2009-02-23 @ 16:20:10
Postat av: GIsela

Dom spelas på p3, tyckte int så mycket om musiken i början men efter att ha lyssnat på p3 alla arbetsdagar sen jag började på det här jobbet så gillar jag musiken :)

2009-02-23 @ 18:57:45
URL: http://gisellas.blogg.se/
Postat av: sofie

Sen får jag erkänna att jag gillar Anna Ternheim:)

2009-02-23 @ 21:38:19
URL: http://fuldans.devote.se/
Postat av: jennie

Hahaha, jag tänkte exakt samma när jag såg reklam för hans superkreddiga album häromdagen. Och vem fan är det, liksom? Jag måste typ vara hundra år, tänkte jag, så det känns skönt att höra att det finns fler coola tjejer som inte är så himla kreddtuffa! Kramkram!

2009-02-24 @ 22:38:20
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Helena

Spelas på P3 typ hela tiden. Anna Ternheim är verkligen inte kreddig.... inte Markus K heller. Ska bearbeta dig lite när ni kommer... Kram H

2009-02-27 @ 20:35:21
Postat av: Åsa

Hrm.. Okej, gissar på att jag får släppa radiodängorna för en helg ;-)

2009-03-02 @ 14:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0