Änglagård "the movie"

                       


Den här dagen har inte gått i många knop.. Vaknade, gick upp, gick och la mig i soffan och läste en tidning. Så skönt att bara få slappa. Och vi som skulle målat hela helgen. Aja, det kommer väl fler helger för det. Tomas har dessutom flytt fältet. En kompis behövde hjälp med att montera in en duschkabin i sitt nybyggda hus och då är förstås inte T sen på att tacka ja till att komma och hjälpa. Allt för att slippa den egna renoveringen kanske?

Väntar på att maten ska bli klar. I ugnen väntar Nheas supergoda köttfärsgratäng. Den är en grym favvorit här hemma nu!! Gör den om ni inte gjort den innan!!! (hoppas det var ok att jag länkar Nhea??)

Ikväll ska jag se en film jag längtat efter länge. Jag ska se Änglagård. Det var såååå länge sen jag såg den sist och jag måste bara se den nu. Vet inte varför men har känt för att se den ett tag!!

Trevlig söndagkväll!!


(förresten vem är du anonyma som tyckte jag var lik svampbob???)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken elak människa!! En avundsjuk idiot förstår jag. Du är varje fall INTE lik den figuren så ignorera det gulleåsa!!

2009-01-18 @ 19:04:08
URL: http://syrranojag.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tack, vad snäll du är! Ja jag tyckte det var lite konstigt att skriva så och sen skriva det anonymt som om man inte kan stå för sin åsikt. Kramar

2009-01-19 @ 08:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0