Autografjägaren

Som ni kanske vet, har jag tidigare berättat om min "lilla" chrush på Henrik som är sångare i Scotts. Jag tycker ju att han har ett fördelaktigt utseende om man säger så.... En kollega till mig har ju till och med gjort en bakgrundsbild till min dator med Henrik på... I måndags spelade de på ett ställe här i stan men eftersom jag inte mått toppen så gick jag inte dit. (ångrar mig ångrar mig ångrar mig). Men en arbetskamrat till mig var där. Hon fotade bakgrunden på min dator och när kvällen var slut fick hon möjlighet att gå och prata med bandet. Då passade hon på att visa Henrik fotot på min bakgrund samt skaffa fram en autograf (Tack Sara!). Det står Till Åsa och sen Henrik Strömberg. Fatta! Hihi. Jag kände mig som ett upprymt litet barn på julafton när jag fick den idag. Inte varje dag man beter sig såhär fånigt. Men nu har jag i alla fall autografen upphängd vid mitt skrivbord på jobbet. Jag vågar ju liksom inte ta hem den och visa Tomas, då kanske dem "försvinner".........

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh lilla Åsa du är så söt! Vet nog ingen som skulle bli så glad för en sån sak förutom du! Det visar på stor livsglädje och en riktigt härlig personlighet tycker jag!



Kramar Sofie

2009-01-07 @ 15:15:16
URL: http://fuldans.devote.se/
Postat av: Åsa

Tack, vad snäll du är. Det kan ju vara så att jag tvingade sara lite att fixa autografen.. Men bara lite... Kram

2009-01-07 @ 19:00:44
Postat av: Nhea

Hahaha vad du är rolig! Tur man kan ha en crush på snygga sångare när sambosarna verkar ha gått i vinteride (utseende och hjärnfunktionsmässigt). Kramis

2009-01-08 @ 14:09:49
URL: http://nheasmatobak.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja visst är det! Och jag erkänner att jag är lite småkär i utseende.. Hihi! Kram

2009-01-09 @ 09:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0