Beslutsångest

Tomas: Jag har beställt bänkskivorna idag!

Jag: Jippie!!!!!!!!!!

Tomas: Ja med rak kant, det var väl det vi sa?

Jag: RAK KANT???????? NEEEEEEEEEJ!!!

Tomas: Men jag trodde....

Jag: NEJ!!! VI SA INTE RAK KANT!! VI SA LITE SVÄNGD. LITE MJUKARE!!!

Tomas: Oj...

Ja det kan man säga.. Men jag har ringt och ändrat idag så att vi får med rundad kant. Nu får vi vänta till vecka 6 innan de kommer. Ja jag sa ju att detta kommer att ta lång tid. När vi äntligen bestämt oss för bänkskivor. Hela måndagskvällen spenderades med att välja mellan två olika. Antingen en svart eller en stålgrå. Först lottade vi, sen sten, sax, påse, sen bestämde vi oss, sen ångrade vi oss, sen vaknade vi mitt i natten och ångrade oss igen, sen bestämde vi oss slutligen för den svarta från HTH-kök. Jag tror att det hade blivit "för kallt" med den stålgrå skivan. Tyvärr hittade jag ingen bild på nätet på skivan, men jag kommer fota i framtiden, när den är på plats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0