Efterlysning - chokladögon

                                              

En liten efterlysning såhär på onsdagseftermiddagen. Finns det nån bloggläsare därute som vet vart man kan få tag på Olle Eksells kakaoplanch?? Jag har letat på nätet men hittar ingen sida som säljer dessa! Jag skulle vilja ha en sånn i mitt (snart) nyrenoverade kök. Den behöver inte vara inramad eller så för det kan jag fixa själv. (Planchen är större än bilden och har även några rader text längst ner, men hittade ingen bild på den som inte någon privatperson tagit och lagt ut på nätet av sin egen planch, kolla ex styleroom.se)

Snälla, hjälp!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Henrik är på sjukhuset med Joar som har ont i magen, de tär andra besöket. SÅ jag sitter vaken och oroar mig lite..



Passade på att googla lite:

82396692" rel="nofollow">http://www.tradera.com/Mazetti-Ogonkakao-affisch-auktion82396692



2009-01-22 @ 01:32:59
Postat av: Helena

Och här



http://www.formdesigncenter.com/html/butik.html

2009-01-22 @ 01:35:49
Postat av: Åsa

Men usch, det var inte roligt. Hoppas det inte är nått allvarligt och att han blir bra snart. Förstår att du är orolig. Ge honom en kram från mig.



Tack för tipsen! Många kramar

2009-01-22 @ 08:11:39
Postat av: Helena

Förmodligen bara stopp igen... men himla vad ont han får. Läkaren berättade att en del barn kommer in med med ambulans med blåljus och så är det förstoppning... Två fina leksaker från Östra sjukhuset har han fått denna vecka, så på det sättet är han väldigt nöjd, en kikare och en gosedjur-Ior.



2009-01-22 @ 12:22:53
Postat av: Åsa

Skönt och höra att det inte var "värre". Men stackarn, inte kul när det gör så ont. Finns det ingen medicin att få som hjälper?

2009-01-22 @ 13:05:24
Postat av: Mischka

Hej!



Ser att du är medlem på bloglovin. Jag tänkte att vi kunde prenumerera på varandras blog, då får vi båda en ny prenumerant å tjänar alltså båda två på det:) Ha det fint!



http://miischka.blogg.se

2009-01-22 @ 14:35:56
URL: http://miischka.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej!



Vad är bloglovin? Aldrig hört talas om? I så fall är jag medlem i nått som jag inte hade en aning om att jag var medlem i...

2009-01-22 @ 15:31:28
Postat av: Helena

Only lavemang och katrinplommonjuice.... :-)

2009-01-22 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0