Herrgårdsmiddag

Vinden har vänt! Jag som inte tyckt att det hänt nånting på flera helger. Nu händer allt. Varför är det alltid så? Allt eller inget typ... Den 31 januari var jag bjuden på en tjejmiddag och sen igår ringde mamma. Hon hade vunnit två biljetter till en herrgård med 3-rätters, uppträdande och allting. Och de kan inte gå så mamma ringde och frågade om jag och Tomas vill ha biljetterna!! Klart vi ville, men det krockade med middagen. Och jag som aldrig brukar tacka nej när jag sagt ja. Men de förstod. Det är ju inte direkt som att Tomas och jag gör särskilt mycket ihop.. Men detta ska bli skitkul. Tack mamma!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh vad mysigt! Det har ni förtjänat som ni kämpar och donar med jobb och hus!

Kramar

2009-01-21 @ 19:22:48
Postat av: Sofie

Det var jag som kommenterade ovanför, min bloggadress o mitt namn lyckades försvinna:)

kram igen!

2009-01-21 @ 19:24:16
URL: http://fuldans.devote.se/
Postat av: Åsa

Tack! Det känns skönt att komma iväg lite. Hur ofta snubblar man över ett sånt här erbjudande liksom? Det händer inte ofta. Kramar

2009-01-22 @ 08:13:01
Postat av: jennie

Åhhh vad mysigt, shit vad roligt för er! När man minst anar det... :-) Kram!!

2009-01-22 @ 20:41:41
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Jag veeet. Och det är det som är så härligt! Kram

2009-01-23 @ 11:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0